Učenci ustvarjajo digitalne vsebine s pomočjo digitalnega orodja Padlet
Osnovna šola dr. Ljudevita Pivka Ptuj že drugo šolsko leto zapored aktivno sodeluje v okviru projekta I-šola, katerega glavni cilj in namen je predvsem celovit razvoj digitalnih kompetenc učečih se.
Tudi učenci 5. razreda prilagojenega izobraževalnega programa z nižjim izobrazbenim standardom pri urah računalniškega opismenjevanja pridno urijo in razvijajo številne digitalne kompetence. Pred kratkim so se bolje spoznali s spletnim orodjem Padlet in ob pomoči učiteljice ustvarili enostavne miselne vzorce.
Cilj učnih ur je bil razvijati sodelovalno učenje, kritično mišljenje, uporabo digitalnih orodij pri pouku in seveda krepitev digitalne kompetence učencev, in sicer v največji meri predvsem krepitev kompetence razvoj digitalnih vsebin.
Prvo učno uro so se učenci spoznali s sami orodjem Padlet in načinom uporabe. Ob pomoči učiteljice so se preizkusili v rabi le-tega ter usvajali osnovne funkcije tega spletnega orodja.
Prihodnjo uro so bili učenci razdeljeni v skupine. Vsaka skupina je prejela krajše besedilo, ga prebrala in se o njem pogovorila. Učenci so ob učiteljičini pomoči in predhodno pripravljeni projekciji ponovili načine uporabe spletnega orodja Padlet, nato je sledilo samostojno delo po skupinah. Vsaka skupina je prejela spletno povezavo do svoje Padlet strani, kjer so imeli pripravljeno osnovo za dopolnjevanje miselnega vzorca. Tako so učenci na podlagi prebranega besedila s skupnimi močmi dopolnili miselni vzorec ter dodali še lastne komentarje. Aktivnost jih je spodbujala k sodelovanju, izmenjavi idej in soustvarjanju znanja, hkrati pa so krepili in razvijali digitalne kompetence. Vsaka skupina je uspešno izdelala digitalno vsebino ter jo nato predstavila svojim sošolcem.
Učenci so skupaj z učiteljico reflektirali svoj proces dela in končne izdelke. Nad uporabo digitalnega orodja Padlet so bili navdušeni, saj jim je omogočala aktivno sodelovanje in inovativno pridobivanje znanja.